مقالات

بهترین مارک باطری ماشین چیست؟

بهترین مارک باطری ماشین چیست؟

بهترین مارک باطری ماشین می‌تواند داخلی یا خارجی باشد که توسط شرکت‌های مختلف در سراسر دنیا تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌شود. کیفیت عملکرد خودرو به طور مستقیم با عملکرد باتری خودرو در ارتباط است. هنگام روشن شدن اتومبیل از لحظه استارت زدن تنها سه ثانیه باید صبر کنید تا خودرو به راحتی روشن شده و حرکت خود را شروع کند؛ اگر از این زمان بیشتر شود باتری ماشین دچار آسیب دیدگی شده است. در این موقع، شما باید به دنبال بهترین باتری خودرو برای اتومبیل خود باشید. این کار را به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین از سایت‌های معتبر می‌توانید انجام دهید. خرید به صورت آنلاین در وقت و صرف هزینه بسیار کمک موثری به خریداران می‌کند.

آشنایی با انواع باتری خودرو

باتری‌ها به دو دسته اتمی و اسیدی تقسیم‌بندی می‌شوند که تولید انواع باتری در کارخانه‌های مختلف به صورت‌های متفاوت انجام می‌پذیرد. هر یک از این نمونه باتری‌ها دارای ویژگی‌ها، مزایا و معایبی هستند که به معرفی آنها می پردازیم.

باتری اتمی

این نمونه باتری‌ها در هوای گرم طول عمر بیشتری دارند. در فرایند ساخت باتری‌های اتمی تعدادی صفحه شارژ می‌شود و روی هم قرار می‌گیرند. سطح بیرونی باتری اتمی سه چراغ کوچک به رنگ سفید، قهوه‌ای و سبز وجود دارد. رنگ سبز، نشان‌دهنده آن است که باتری سالم و کامل شارژ شده است. رنگ سفید یعنی باتری معیوب بوده و رنگ قهوه‌ای باتری سالم ولی بدون شارژ است و باید دوباره شارژ شود.

باتری اسیدی

این نمونه باتری‌ها از صفحه سرب و کلسیم ساخته شده است و مقاومت زیادی در برابر شارژ شدن دارند و زمان کمی برای عمل شارژ نیاز خواهند داشت. باتری‌های اسیدی طول عمر بالاتری نسبت به باتری‌های اتمی داشته و درصد خرابی آنها بسیار پایین است. این محصولات هزینه پایین‌تری نسبت به باتری‌های اتمی دارند و تنها نکته‌ای که در مورد باتری‌های اسیدی حائز اهمیت است، این است که باید مراقب باشید باتری‌ها به صورت کامل شارژ خالی نکنند. اگر این اتفاق افتد، باتری خراب خواهد شد؛ بنابراین در فواصل زمانی منظم سعی کرده که حتماً باتری خود را چک کنید تا دچار این مشکل نشوید.

کشور‌های تولید کننده بهترین باتری ماشین

باتری‌ها به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم‌بندی می‌شوند. معمولاً باتری‌هایی که در فروشگاه‌های سراسر کشور به عنوان باتری خارجی به فروش می‌رسند از کشو‌رهای کره جنوبی، چین و ترکیه هستند. در کشورهای اروپایی کارخانه‌های تولید باتری به صورت محدود وجود دارند. برند‌های تولیدکننده باتری ایرانی، با تولید باتری‌های با کیفیت و قیمت مناسب توانسته‌اند در بین مصرف‌کنندگان جایگاه خود را حفظ کرده و فروش محصولات خود را روز به روز بیشتر کنند. باتری‌های ایرانی دارای کیفیت بالا بوده و جزو تکنولوژی‌های برتر دنیا هستند. این نمونه باتری‌ها دارای برند‌های مختلف بوده که توسط تولیدکنندگان زیادی در سراسر کشور تولید و به فروش می‌رسند. رقابت در بین تولیدکنندگان انواع باطری ایرانی بسیار شدید بوده و همین امر سبب کیفیت بالای محصولات شده است.

ادامه مطلب
بهترین راهنمای خرید هدلایت

مهمترین نکات خرید بهترین باتری خودرو

در هنگام خرید باتری باید به نکاتی دقت کنید تا بتوانید بهترین باتری را برای خودرو خود انتخاب و خریداری کنید، از جمله نکاتی که باید به آن توجه کنید به شرح زیر است:

  • در هنگام خرید به تاریخ تولید باتری دقت کنید؛ باتری‌هایی که تاریخ تولید آنها یکسال گذشته سولفاته شده و قابل استفاده نیستند.
  • آمپراژ باتری، قدرت تولید برق را در باتری نشان می‌دهد. در خودرویی که باند و سیستم صوتی نصب است باتری با آمپر بالا خریداری کنید.
  • ابعاد باتری ماشین: در هنگام خرید حتما به ابعاد باتری دقت داشته باشید، ماشین‌های بزرگ باتری بزرگتری هم نیاز دارند.
  • داشتن گارانتی و ضمانت‌نامه معتبر
  • شرایط آب و هوایی تاثیر مستقیم در طول عمر باتری دارد. اگر در آب و هوای گرم زندگی می‌کنید از باتری اتمی استفاده کنید.

با توجه به نکات ارائه شده می‌توانید بهترین باتری خودرو را برای ماشین خود خریداری کنید.

بهترین برند‌ باتری را بشناسید

باتری‌های خارجی معمولاً ضمانتنامه ندارند و کیفیت باتری‌های ایرانی قابل رقابت با انواع خارجی است. همین امر سبب شده که در ایران انواع باتری‌های خودروی ایرانی طرفداران بیشتر و زیاد‌تری داشته باشند. معمولاً برندهای صبا، برنا و سپاهان از جایگاه بالاتری برخوردار بوده و فروش محصولات به مراتب بیشتر از برندهای خارجی است. البته برند کره‌ای دلکور، هیوندا و وارتا باتری المان نیز از بهترین باتری‌های خارجی محسوب می‌شوند.

قیمت بهترین برند‌های ایرانی باتری ماشین

برای آنکه بتوانید بهترین باتری خودرو را با قیمت مناسب خریداری کنید، بهتر است که به صورت آنلاین از خرید خود را انجام دهید. قیمت و کیفیت انواع باتری‌های ایرانی و خارجی همراه با تخفیف ویژه صورت می‌پذیرد. تمامی باتری‌های ارائه شده در این شرکت با توجه به کیفیت، قدرت آمپر، حجم خرید خریداران، اندازه باتری و برند باتری متفاوت است. باتری‌های ایرانی دارای ضمانت‌نامه معتبر و گارانتی بوده و از قیمت بالاتری برخوردار هستند. تمامی محصولات ارائه شده در تهران سئول دارای خدمات پس از فروش هستند، با خیال راحت می‌توانید از این شرکت تجاری به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. برای به دست آوردن قیمت انواع باطری خودرو با کارشناسان تجاری ما در تماس باشید.

خرید بهترین باطری ماشین

خرید از طریق درگاه‌های مختلف اینترنتی امکان‌پذیر است، برای خرید انواع باتری با برندهای معتبر، کیفیت و قیمت عالی کافیست با مراکز معتبر فروش ارتباط بگیرید. برای آنکه بتوانید برند مورد نظر خود را خریداری کنید، از تهران سئول کمک بگیرید. این شرکت تمامی قطعات و لوازم یدکی و همچنین انواع باتری خودروهای ایرانی و خارجی را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه‌های تولیدی در اختیار همه خریداران قرار می‌دهد. خرید از این شرکت به صورت غیر حضوری و آنلاین امکان‌پذیر است و به راحتی می‌توانید خریدی مطمئن و آسان را تجربه کنید.

سخن پایانی

انتخاب یک باتری مناسب برای خودرو اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین سعی کنید به نکات گفته شده حتماً دقت کنید تا خرید خوب و مطمئنی را داشته باشید. شرکت‌های بسیاری در کشور هستند که در قالب سایت فعالیت می‌کنند و انواع باطری خودرو را به فروش می رسانند. قبل از خرید حتما اطلاعات لازم در مورد سایت را به دست آورده تا محصولی خوب و مطمئن خریداری کنید. هر گونه انتقاد و پیشنهادی را که دارید می‌توانید از طریق شماره تلفنی که روی سایت قرار داده شده با ما در میان بگذارید.

ادامه مطلب
از کجا بفهمیم ترمز دستی خراب است؟

 

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “بهترین مارک باطری ماشین چیست؟

  1. ساجد زمانی گفت:

    سلام بنده خودرو تیبا صندوق دار مدل 97 دارم تا به این تاریخ یعنی اردیبهشت 1402 باتری فابریک صبا اسیدی روی خودرو بخوبی جواب داده 50 آمپر
    اما متأسفانه باتری اسیدی در بازار یافت نمیشه!

    1. rashidi گفت:

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه مالوازم لوکس خودروهستیم ویکی نداریم .شما میتونید اگر تهران هستید محله شاد آباد سر بزنید شاید اونجا بتونید تهیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *